Verzending

Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code! De verzendkosten hiervoor zijn €4,95 voor Nederland en €5,95 voor België. Verzending is gratis bij bestellingen vanaf €65,-

Levering

Voor veel van onze producten geldt op werkdagen vóór 23:45 besteld, morgen in huis. Bij bestellingen in het weekend kun je rekenen met een levertijd van 1-2 werkdagen. Als je niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw.

Het product bevalt me toch niet. Mag ik het terugsturen?

Je mag je product uiteraard altijd naar ons terugsturen. Houd er rekening mee dat we het aankoopbedrag alleen volledig kunnen terugbetalen wanneer:

- Het product korter dan 14 dagen geleden ontvangen is
- Het product ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd en compleet is*
- De verpakking van het artikel compleet en onbeschadigd is*

*Ben je benieuwd naar het materiaal van jouw dekbedovertrek of kussensloop? Open de verpakking dan netjes en voorzichtig zodat je geen sporen achterlaat op de verpakking. Je kan op deze manier de stof voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking zodat wij zeker weten dat het artikel niet gebruikt is.

M’n bestelling is beschadigd geleverd. Wat nu?

Dat is erg vervelend en natuurlijk niet de bedoeling! Helaas gaat er wel eens wat mis tijdens het verzenden. Maak direct een duidelijke foto van de beschadiging en neem zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@charmco.nl dan zorgen we voor een passende oplossing.

Ik wil mijn bestelling retourneren. Welke stappen moet ik nemen?

Bevalt een product toch niet? Dat kan natuurlijk gebeuren. Volg de volgende stappen voor een soepele retourprocedure.

1. Controleer of het product dat je wil retourneren aan de volgende voorwaarden voldoet:

- het product korter dan 14 dagen geleden ontvangen is
- het product ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd en compleet is
- de verpakking van het artikel compleet en onbeschadigd is

2. Meld je retour aan via het retourportaal. Daarna heb je 14 dagen de tijd om het artikel naar ons terug te sturen.

3. Verpak jouw terug te sturen artikelen goed zodat ze onbeschadigd bij ons terechtkomen en plak het retourlabel op de verzendverpakking en niet op de verpakking van het product zelf. Tip: wil je meerdere producten tegelijk terugsturen? Verpak de artikelen in één pakket zodat de retourkosten laag blijven.

4. Verstuur jouw te retourneren producten naar:

Charm & Co Brands B.V.
Postbus 370
3990GD Houten
Nederland

Ik heb een artikel teruggestuurd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?

Wanneer jouw retour is gecontroleerd en aan de voorwaarden voldoet, zullen wij binnen 14 dagen nadat je de retour hebt aangemeld het betaalde aankoopbedrag terugstorten. Lees voor meer informatie hierover onze algemene voorwaarden.

Let op: wanneer je slechts een deel van je bestelling retourneert, worden de verzendkosten van de heenzending niet gerestitueerd.

Ik heb slechts een deel van mijn bestelling geretourneerd. Krijg ik mijn verzendkosten voor heenzending terug?

Nee, de kosten voor de heenzending blijven van toepassing, omdat je het andere deel van de bestelling nog in je bezit hebt.

Betaal ik verzendkosten voor de retourzending?

Ja, je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.

Bedankt voor je inschrijving!
Je bent al ingeschreven!